سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قالبهای سری آیفون 14، جایگزینی مدل مینی با مدل 6?7 اینچی را تأیی

تصاویر منتشرشده مهر تأییدی بر کنار نهاده شدن خصوصی مینی خواهد بود.

بالأخره بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان، خدمات اپل در مشهد اولی سبک‌های آلومینیومی محرمانه آیفون 14 بوسیله Quick Evaluation Laboratory در کانال اجتماعی Weibo منتشر شد. صحیح همچون سال قبل، همین سال نیز خانواده آیفون 14 دارنده 4 عضو خواهد بود؛ البته این‌توشه خبری از سبک «مینی» وجود ندارد و قرار میباشد سبک دیگری با نمایشگر 6?7 اینچی جایگزین آن خواهد شد. روش اسم‌گذاری نیز به این صورت خواهد بود: سبک‌های بی آلایش دربرگیرنده آیفون 14 و آیفون 14 3dsmax و سبک‌های پرو مشمول آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو تری دی مکس.

شماتیک‌های افشا گردیده از محرمانه آیفون 14 تفاوت میان چهار سبک آن را نماد میدهد

اپل احتمالاً آیفون 14 و آیفون 14 تری دی مکس را با A15 بایونیک عرضه خواهد کرد

در تصویر منتشرشده به وضوح می‌قدرت ارتقا خارج‌زدگی دوربین را رویت کرد؛ موردی که سال‌به‌سال و سبک‌به‌سبک بیشتر می شود. همینطور در پست Weibo به کپسولی بودن محل قرارگیری FaceID نیز اشاره شد‌ه‌است که در کنار آن حفره دوربین سلفی نیز قراردارد. این در حالی میباشد که آیفون 14 و آیفون 14 3dmax همچنان از بریدگی نمایشگر یا این که ناچ به کارگیری خواهند کرد.

به عبارتی‌طورکه در عکس بالا مشاهده میکنید، آیفون 14 و آیفون 14 3dsmax، همچون آیفون 13 و آیفون 13 مینی دارنده دوربین دوگانه با دکوراسیون مورب خواهند بود. دوربین سه‌گانه نیز همچنان در انحصار سبک‌های پرو خواهد بود و درحال‌حاضر هیچ اطلاعی از بهبودهای طاقت فرسا‌افزاری و قابل انعطاف‌افزاری آن دردسترس وجود ندارد.

اپل احتمالاً این سال گران‌ترین آیفون‌های تاریخ را عرضه خواهد کرد

نمایشگر آیفون 14 پرو منحصرا به‌دست سامسونگ و 3 سبک دیگر به وسیله تعدادی کمپانی ساخت میشود

در انتها نیز می بایست به اندازه نمایشگر آیفون‌های 2022 اشاره کنیم. به عبارتی‌طورکه در اولِ متن نیز گفته شد کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا ورژن تریدی مکس را جایگزین سبک مینی نمایند. احتمالاً این عمل به جهت استقبال نادر از عضو خرد‌خیس خانواده آیفون 13 انجام یافته میباشد. درواقع اپل آیفون‌های نو خویش را فقط در دو سبک 6?1 و 6?7 اینچی ساخت و ساز خواهد کرد که از هر اندازه یکی‌از بی آلایش و دیگری پرو خواهد بود.

اولی باری میباشد که هر 4 سبک آیفون در کنار هم با اینگونه جزئیاتی چشم میشوند؛ ولی اکانت کاربری Quick Evaluation Laboratory سوابق متعددی در افشاسازی ندارد؛ البته با اعتنا به مشابهت محتوای منتشرشده با افشاگری‌های گذشته، می‌قدرت به آن متکی بودن کرد.