سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا قابهای سری آیفون 13 با سری آیفون 14 سازگار خواهد بود؟

فردی به‌ اسم اوتاکارا ویدئویی در شبکه یوتیوب خویش منتشر کرده خدمات اپل در مشهد که در آن سازش فریم‌های خصوصی آیفون 13 را با سبک‌های ساختگی از محرمانه آیفون 14 رسیدگی نموده است.

کمتر از 6 ماه تا معرفی خصوصی آیفون 14 اپل مانده میباشد و تا به امروز شاهد نشر گزارش‌های گوناگون درمورد این خصوصی از تلفن همراه‌های کمپانی ساکن در کوپرتینو بوده‌ایم. با مجاورت‌خیس شدن به تاریخ معرفی خصوصی آتی آیفون، در حال حاضر کادر‌های ساختگی این گوش‌ها از منابع تأمین‌کننده اپل دردسترس قرار گرفته میباشد. جدیدترین طرح‌های این خصوصی از تلفن همراه‌های اپل به وسیله مک اوتاکارا منتشر شد تا متوجه شویم آیا کادر‌های آیفون 13 با محرمانه تازه آیفون 14 همخوانی خواهد داشت یا این که نه.

انتظار می‌رود خصوصی آیفون 14 در چهار سبک معرفی خواهد شد. بعد ها نمایشگر این چهار سبک نیز 6?1 و 6?7 اینچی خواهد بود. در واقع انتظار می‌رود محرمانه آتی آیفون در سبک‌های آیفون 14، آیفون 14 تریدی مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس روانه‌ی بازار گردد.

به عبارتی‌طور که 9to5Mac اشاره می‌نماید، واحدهای ساختگی تازه و سبک‌های منتشرشده به وسیله اوتاکارا انتظارت ما از آیفون‌های آجل اپل را تأیید می‌نماید و نگاه ظریف‌تری به تغییرات احتمالی نسل آینده این دستگاه ارائه می دهند. جذاب‌ترین نکته این میباشد که برای او‌لین‌توشه آزمایشی درمورد مطلوب بودن یا این که نبودن کادر‌های آیفون 13 با آیفون 14 می بینیم.

با اعتنا بدین‌ که بعد ها کاغذ‌اکران 6?1 اینچی آیفون 14 و آیفون 14 پرو با آیفون 13 و آیفون 13 پرو یکسان میباشد، می‌اقتدار انتظار داشت که کادر‌های این دو خصوصی تلفن همراه با یکدیگر سازگار باشد، ولی ظاهراً حالت این‌سیرتکامل وجود ندارد. ویدئوی منتشرشده به وسیله اوتاکارا علامت میدهد برآمدگی دوربین در نسل آتی آیفون سبب عدم سازش فریم‌ها آیفون 13 با سبک آینده این متاع شود.

داده های عددی هجرت یوزرها موبایل‌های اندروید به آیفون ارتقا یافته میباشد

کاهش اتکای اپل به چین؛ فاکسکان برزیل بخشی از ایجاد آیفون 13 را برعهده می گیرد

به عبارتی‌طور که در کلیپ ذیل مشاهده می کنید، فریم‌های پباده سازی‌گردیده برای آیفون 13 برای دستگاه‌های نو اپل مطلوب نخواهد بود. علاوه‌براین به‌حیث می رسد اپل ضخامت کلی آیفون‌های آتی خویش را ارتقاء داده میباشد تا بخشی از برآمدگی اضافه‌ی دوربین را جبران نماید. این یعنی حتی درصورتی‌که بتوانید از ایراد نصیب برآمدگی دوربین دیده‌پوشی نمائید، به‌عامل ارتقا ضخامت محرمانه آیفون 14، بازهم نمی‌توانید از فریم‌های خصوصی آیفون 13 به کار گیری فرمائید.

ازطرف دیگر، به‌لحاظ میرسد کادر‌های آیفون 13 پرو تریدی مکس به طور تقریبً با سبک‌های ساختگی آیفون 14 3dsmax و آیفون 14 پرومکس سازش خواهد داشت و فقط ایراد در اینجا برآمدگی بیشتر دوربین میباشد. این گزارش توضیح می دهد که می‌قدرت فریم آیفون 13 پرومکس را روی آیفون 14 3dmax و ‌14 پرومکس قرار بخشید البته برآمدگی دوربین یه خرده با آن تداخل خواهد داشت.

به‌دنبال میتوانید کلیپ بی نقص تست کادر‌های آیفون 13 روی آیفون 14 را تماشا فرمایید.