سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصاویر شارژر 35 واتی اپل با دو پورت USB-C افشا شد

تصاویر منتشر‌گردیده‌‌ی آداپتور 35 واتی اپل، خدمات اپل در مشهد احتمال عرضه‌ی شارژری با دو پورت USB-C را به وسیله کوپرتینویی‌ها ارتقاء بخشید.

حساب توییتری ChargerLAB روز 23 فروددین ماه، با تکثیر تصاویری در توییتر به احتمال عرضه‌ی آداپتوری برای یوزرها اکوسیستم اپل اشاره نمود که از دو پورت USB-C فایده می برد. به نقل از Macrumors، این تصاویر شارژری با پباده سازی عده‌و‌جور را نماد می دهند که خلال دو پورت USB-C، به شاخه‌های عده‌شونده و فرورفتگی‌های دایره‌ای صورت در دو طرف برای تسهیل جداگانه کردن شارژر از پریز برق مجهز میباشد. این آداپتور 35 واتی برای شارژ طیف کلان‌ای از دستگاه‌های اپل مانند آیفون، آیپد، جدیدترین مک بوک ایر و هوم پاد مینی مطلوب میباشد و خبر‌ها مرتبط با آن نیز برای او‌لین‌توشه هفته‌ی قبل به‌طور خلاصه در اینترنت‌وبسایت اپل منتشر شد:

از آداپتور 35 واتی اپل با دو پورت USB-C و به یاری کابل USB-C مستقل‌ (یار با این آداپتور به فروش نمیرسد) برای شارژ دستگاه‌های خویش به کارگیری نمائید. آغاز کابل USB-C خویش را به یکی درگاه‌های آداپتور وصل کرده، بعداز گشودن شاخه‌های این آداپتور (در شکل ضرورت)، آن را به پریز برق وصل کرده و در غایت با به کارگیری از رمز دیگر کابل، دستگاه خویش را شارژ فرمایید.

اوایل مارس (هفته‌ی دوم اسفند 1400)، افشاگری مشهور به اسم مینگ‌چی‌ کو با نشر توییتی اظهار کرد که اپل خویش را برای عرضه‌ی آداپتوری 30 واتی با پباده سازی نو فراهم می‌نماید. این افشاگر در توییت آتی خویش نوشت که احتمال دارااست قدرت مصرفی شارژر متبوع 35 وات باشد و در مقطعی در سال 2022 به ساخت و ساز انبوه رسد.

حساب ChargerLAB در توضیح تصاویری که منتشر کرد، نوشت:

اپل برای عرضه‌ی او‌لین شارژر 35 واتی با دو پورت USB-C اپ‌ریزی می‌نماید. طبق تصاویری که از این فرآورده به خارج درز پیدا کرده، این شارژر شاخه‌های عده‌شونده داراست و برخلاف بقیه شارژرها به دو پورت USB-C مجهز میباشد که کنار هم قرار گرفته‌اند.

مینگ‌چی‌ کو اظهار داشت که‌این شارژر از فناوری نیترید گالیوم (GaN) استعمال می‌نماید، به این ترتیب خرد‌خیس، مدل‌خیس و کارآمدتر از شارژرهای بر اساس سیلیکون خواهد بود. کوپرتینویی‌ها اولی شارژر GaN خویش را سال قبلی و در پوسته آداپتوری 140 واتی با پورت USB-C برای مک بوک پرو 16 اینچی عرضه کردند؛ علاوه‌بر اپل، برندهای فرد ثالثی مانند Anker و Belkin نیز شارژرهایی با فناوری نیترید گالیوم (GaN) ارائه می دهند.

شما در زمینه ی پباده سازی شارژر 35 واتی اپل چه دیدگاهی دارید؟ مجهز بودن این آداپتور به دو پورت USB-C و فروش جدا‌ی کابل USB-C را به چه شکل تحلیل میکنید؟