سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حذف امکان داون گرید به آی او اس 15.4 پس از عرضه نسخه اصلاحی

بعد از عرضه ورژن 15.4.1 سیستم ادله آی وی اس، خدمات اپل در مشهد کمپانی اپل فرآیند داون گرید به آی وی اس 15.4 را متوقف کرد.

آی وی اس 15.4.1 یک ورژن اصلاحی میباشد که اشتباهات مرتبط با مصرف بیش تر از اندازه باتری را برطرف می‌نماید. ضمن این مشکلاتی که در نصیب APPLEAVD وجود داشته از روش این آپدیت رسانی برطرف می گردد. تا تا قبل از این نقص‌ APPLEAVD سبب می شد تا نرم افزار‌ها بتوانند با دسترسی به روت و کرنل قابلیت اجرای دستورهای متنی و کدها را در دستگاه داشته باشند که‌این قضیه می‌توانست روی امنیت دستگاه‌های آیفون اثر منفی بگذارد.

بعداز برطرف شدن این اشتباهات در آی وی اس 15.4.1 کمپانی اپل فرآیند عرضه آی وی اس 15.4 را متوقف کرد و کاربرانی که از ورژن‌های سابق‌خیس به کار گیری می‌نمایند، مستقیما آی وی اس 15.4.1 را اخذ خواهند کرد. خلال این کاربرانی که‌این ورژن اصلاحی را اخذ کرده‌اند، دیگر نمی‌توانند دستگاه‌های خویش را داون گرید کرده و به ورژن دارنده ایرادات فنی و امنیتی گذشته، یعنی آی وی اس 15.4 بازگردند.

گفتنی میباشد که به صورت معمول توقف پروسه داون گرید یک فرآیند معمول در عرضه به روز‌های سیستم دلیل آی وی اس میباشد که از طرف کمپانی اپل جاری ساختن میشود. اپل بعداز عرضه به‌روزرسانی امنیتی قابلیت و امکان دانلود و نصب پروفایل نسخه‌های قبل را می‌بندد تا امنیت و تجارب به کار گیری از دستگاه‌ها برای یوزرها به صورت حداکثری نگهداری گردد. این قضیه در غایت سبب می شود تا یوزرها آیفون‌ها تجارب‌ای یکدست داشته باشند و مشکل در همت یک ورژن از سیستم استدلال آی وی اس با کمترین اشتباهات در آیفون مواجه باشند.

در ورژن اخیر خطاها امنیتی در بعضی از نرم افزار‌ها خطر خاصی را برای یوزرها ساخت و ساز کرده بود و حال معین گردیده کمپانی اپل با عرضه یک آپ دیت اصلاحی این خلل را برای همه یوزرها آیفون‌های جانبداری کننده از ورژن‌های اخیر آی وی اس برطرف نموده است.