سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسیقی سازگار با ضربان قلب به اپلموزیک میآید

اپل در حیث دارااست با یاری استارتاپی به اسم AI Music قابلیت و امکان ایجاد کرد خدمات اپل در مشهد موسیقی سازگار با ضربان قلب اشخاص در موقعیت متعدد را برای پلتفرم اپل ترانه مهیا نماید.

اپل روز دو شنبه 7 فوریه 2022 (18 بهمن 1400) استارتاپی به اسم AI Music را تصاحب کرد که پلتفرمی بسط‌یافته برای ساخت‌و‌ساز موسیقی به امداد هوش تصنعی و مصنوعی میباشد.

به نقل از 9to5macِ، فناوری AI Music می تواند با استعمال از هوش تصنعی، موسیقی متن‌ سوای نسخه برداری‌رایتی ساخت نماید که پویا باشد و بر‌ شالوده تعامل مخاطب در لحظه ریتم را تغییر تحول دهد؛ به‌تیتر نمونه، هنگام ورزش میتوانید به آهنگی گوش نمایید که بسته به نوع عمل ریتمی متغیر داراست.

طبق ادعای اینترنت‌تارنما AI Music، این پلتفرم حتی قادر است موزیک‌هایی ساخت و ساز نماید که «با ضربان قلب شما سازگار باشد»:

پلتفرم ما از پیشگامان ارزیابی چگونگی تغییر تحول و تطبیق موسیقی با هوش تصنعی میباشد و معتقدیم که موسیقی بایستی هم برای سازندگان و هم برای شنوندگانش قابل‌دسترس و مربوط به شرایطشان باشد. ما با موتور جست‌وجوی و بقیه فناوری‌های منحصر خویش، راهکارهایی سفارشی برای بازاریاب‌ها، ناشران، ورزشکاران حرفه ای و ماشین کرایه ای‌های خلق کننده ارائه میکنیم.

موسیقی سازگار با ضربان قلب، تبلیغات صوتی متناسب با علایق مستمع، مجوزهای در میان‌المللی و... تمامی و همگی به لطف پژوهش ها توسعه یافته و بسط‌ی داخلی ما قابلیت‌پذیر میباشد.

با دقت به اینکه اپل از هرگونه اظهارنظر در ‌آیتم خرید این استارتاپ پرهیز نموده است، هنوز اطلاعی از مبلغ پرداختی برای تصاحب این پلتفرم و اپلیکیشن‌های اپل برای ترکیب فناوری آن با محصولاتش در اختیار وجود ندارد.

اپل در اوت 2021 (مرداد 1400) خدمت موسیقی کلاسیک Primephonic را نیز خریداری کرد و به این‌ترتیب به حیث میرسد که در سال 2022 اپلیکیشن‌هایی برای بهبود و تولید تغییراتی تعالی در پلتفرم اپل آهنگ در راز داشته باشد.

بینش شما در زمینه ی خرید استارتاپ AI Music بوسیله اپل چه میباشد؟ اپل با فناوری هوش تصنعی و مصنوعی چه تغییراتی در پلتفرم اپل نوا تولید خواهد کرد؟‌