سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه های امنیتی آیفون، معرفی ابزارهای کاربردی

صحت دارد که موبایل‌های آیفون در موقعیت معمولی از امنیت بالایی برخوردارند و با وجود Face ID و Fingerprint کسی خدمات اپل در مشهد به راحتی نمی‌تواند قفل آن را گشوده نماید و یا این که از داده ها شما سو به کار گیری نماید، ولی گشوده هم شما بایستی مدام مراقب باشید و برای بالا بردن امنیت دستگاه خویش در عملکرد باشید. به کارگیری از اپ های امنیتی آیفون یکی‌از شایسته ترین اغداماتی میباشد که میتوانید دراین مورد جاری ساختن دهید.
Privatext – Private Text App

نرم‌افزار Privatext مثلا نرم‌افزار های امنیتی آیفون میباشد که شما با نصب آن میتوانید پیام‌های خویش را رمزگذاری نمایید تا دیگر کسی به آن ها دسترسی نداشته باشد. یک کدام از اتفاقاتی که ممکن میباشد برای هر کسی پیش بیاید، ارسال متن و یا این که عکس اشتباهی به اشخاص گوناگون میباشد. با دانلود Privatext برای آیفون می توانید دیگر نگران ارسال پیام خطا نخواهید بود، چراکه پیش از ارسال مدام مجددا از شما برای Send پیام‌ها توسط نوتیفیکیشن پرسش میپرسد و با پذیرش آن، پیام بلافاصله ارسال میگردد.

اپلیکیشن Privatex
Secret Photo Vault – Keepsafe

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که در گوشیتان عکس‌های فردی داشته باشید و نخواهید اصلا کسی به آنان دسترسی داشته باشد. در موقعیت معمولی نهایتا شما می توانید یک فایل‌ی غیر وابسته برای آن ترتیب دهید و آنان‌را از سایر فولدر‌ها غیر وابسته نمائید. البته با این شغل گشوده هم نمی‌قدرت صد درصد مطمئن بود که کسی به آنها دسترسی ندارد. در اینگونه قوانینی شایسته ترین فعالیت استعمال از یک ابزار مطلوب میباشد. Secret Photo Vault که یکی‌از نرم افزار های امنیتی آیفون به حساب میآید و به کار گیری از آن منجر می شود دیگر نگران چشم شدن داده ها فردی خویش به وسیله سایر افراد نباشید. پس همین حال با دانلود نرم‌افزار Secret Photo Vault برای آیفون از حریم فردی خویش نگهداری فرمائید و عکس‌های خودا را از لحاظ سایر نهفته فرمایید.