سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه اپل آیدی بسازیم؟

هنگامی اشخاص یک کدام از تولیدها apple را میخرند، معمولا او‌لین سوالشان این میباشد که خدمات اپل در مشهد چه‌طور اپل آیدی بسازیم؟ ایجاد کرد apple id بغرنج ای میباشد و فرآیند خاص خویش را دارااست. در صورتی تجربه و داده ها چندانی در ارتباط این مقوله ندارید، کافی میباشد با نمایندگی مجاز اپل در راءس hardware جمهوری اسلامی ایران تماس حاصل نمایید. دسته کارشناسان آی تی ما به شما یاری می نمایند که حساب منحصر تان را ساخته و از مزایا و تجهیزات آن برخوردار گردید. البته در صورتی می‌خواهید خودتان این عمل را اجرا دهید، بایستی به ترتیب پایین فعالیت فرمائید:

1. برای تشکیل داد اپل آیدی بدون‌پول ، نخستین بایستی نرم افزار آیتیونز (iTunes) را در سیستم مک خویش نصب نمایید.

نصب آیتونز اپل آیدی

2. در محله دوم، شما نیاز به یک ابزار تغییر‌و تحول IP دارید. عالی میباشد از ابزاری به کارگیری نمائید کهIP شمارا به IP یک مخاطب آمریکایی تغییر و تحول دهد.

تغییر تحول ip اپل

3. بعداز تغییر تحول آی پی، آیتونز را جاری ساختن نمائید.

4. درحال حاضر روی آیکون سه نقطه جانور در کناره سمت چپ و بالای برگه کلیک نمائید و آیتم Apps را تعیین نمائید تا وارد فضا برنامه استور (App Store) گردید.

5. در لیست نرم افزار های ارائه گردیده در ادامه یک نرم‌افزار مجانی بگردید.

6. بعد از کشف کردن و اجرای اپلیکیشن بدون پول، مورد Get که در ذیل آیکون نرم‌افزار انتخابی ارائه گردیده‌است را تعیین نمایید.

فضا نرم افزار استور (App Store)

7. در پنجره ای که گشوده گردیده، آیتم Create Apple ID را تعیین فرمائید تا امر تشکیل داد اپل آیدی (Apple ID) صادر گردد.

آیدی اپل در آیفون

8. اکنون می بایست داده ها فردی مثل آدرس اینترنتی را وارد نمائید. دقت نمائید پست الکترونیک وارداتی برای ایجاد کرد اپل آیدی می بایست فعال و در دسترس باشد.

9. در نصیب Password، سر عبور گزینه نظرتان را وارد کرده و در نصیب Verify Password آن را تکرار نمائید.

روش ایجاد کرد اپل ایدی