سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیپد ایر 5 با پردازنده M1 رونمایی شد

کمپانی اپل در جریان کنفرانس مارس 2022 خویش از آیپد خدمات اپل در مشهد ایر 5 یار با پردازنده seo گردیده M1  رونمایی کرد.

 

این آیپد ظاهری مشابه به آیپد  ایر 4 دارااست و همچون جنس گذشته سیستم احراز نام‌و‌نشان رخ آیدی مکان خویش را به تاچ آیدی در نصیب دکمه پاور داده میباشد.

 

آیپد ایر 2022 دو‌مین خصوصی از آیپد‌ها میباشد که اپل با پردازنده M1 معرفی و مهیا عرضه نموده است. این کالا دقیقا از به عبارتی پردازنده مک بوک ایر 2020 با پردازنده M1 سود میبرد و سعی و بازدهی شبیه آن را در پوسته آیپد آماده می‌نماید.

 

این تبلت تازه مجهز به درگاه USB-C، نمایشگر رتینا مایع 10.9 اینچ با امکان True Tone و روکش ضد منعکس شدن گردیده که فرآیند کاربری را نسبت به آیپدهای دیگر بهبود می بخشد. این آیپد همینطور از اپل پنسل نسل دوم پشتیبانی می‌نماید و اپل برای آن مجیک صفحه کلید ویژه‌ای را پباده سازی نموده است.

 

بها شالوده این جنس برابر با 599 دلار میباشد که محصول ها جانبی نظیر اپل پنسل و مجیک صفحه کلید در آن به طور غیروابسته عرضه می شود.

 

آیپد ایر نو یکی محصول ها ویژه کمپانی میباشد که توان پردازشی عالی و بهبود یافته را نسبت به کامپیوترهای ویندوزی و کروم بوک ها به یوزرها ارائه میدهد و آیتم‌ای خوب برای کاربرانی میباشد که به‌دنبال یک دستگاه همدم و دارنده قابلیت و امکان‌های پردازشی ویژه و کاربردی میباشند.

 

این مال در دو آپشن 64 و 256 گیگابایت درست شده و دارنده رنگ‌های خاکستری فضایی، صورتی،، بنفش، آبی‌رنگ و استارلایت تاسیس شده است.