سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپل شاید سه مک جدید در رویداد رونمایی آیفون SE معرفی کند

تصویب شدن سه شماره‌سبک نو در دیتابیس اوراسیا آرم میدهد خدمات اپل در مشهد اپل احتمالاً برای معرفی سه سبک مک نو مهیا می شود. بلومبرگ پیش‌خیس گفته اپل یک مک نو در کنفرانس ماه مارس معرفی می‌نماید.

 

بنر اهل ایران کارت

بر‌ مبنا گزارش 9to5Mac، اپل به‌طراوت سه دستگاه مک نو را در دیتابیس نهاد رگولاتوری حوزه‌‌ی اوراسیا تصویب نموده است. این دستگاه‌ها دارنده شماره‌سبک A2615 و A2686 و A2681 میباشند و یکی‌از آنان در گروه‌ی لپ‌‌تاپ‌ها مکان میگیرد.

 

تعدادی هفته پیش شاهد واقعه مشابهی برای دستگاه‌های دیگری از اپل بودیم؛ با این توضیح که کمپانی کوپرتینویی دیتابیس رگولاتوری اوراسیا را با سبک‌های جدیدی از آیفون و آیپد به‌روزرسانی کرد. در آن مجال گفته شد احتمالاً شماره‌سبک‌های تصویب‌گردیده به وسیله اپل، مرتبط با سبک نو آیفون SE و سبک تازه آیپد ایر می‌گردد. دهانزد‌ها میگویند اپل درپی رونمایی این دو دستگاه در مراسمی تازه میباشد.

 

بلومبرگ به‌طراوت اعلام کرده اپل در اکنون اپ‌ریزی میباشد تا اول اتفاق افتاد مجازی 2022 خویش را در روز 8 مارس (17 اسفند) برگزار نماید. این رسانه گفته احتمالاً یک کامپیوتر مک تازه درین اتفاق افتاد رونمایی می گردد.

 

به‌طور معمول اپل یک تا سه ماه قبل از عرضه‌ی قانونی محصولاتش، جزئیات آن‌ها‌را در دیتابیس اوراسیا تصویب می‌نماید، به این ترتیب پیش‌بینی رونمایی سبک نو مک در مراسم هفدهم اسفند اپل منطقی میباشد. اما هیچ تضمینی برای این قصه نیست و گه گاه یک‌سال در میان تصویب شدن شماره‌سبک و عرضه‌ی همگانی دستگاه مسافت میفتد.

 

به موجب مقررات، اپل بایستی هر نوع دستگاهی را که به فناوری‌های کد گذاری دارای ربط می باشند در کمیسیون اقتصادی اوراسیا تصویب نماید. به‌همین‌استدلال، دیتابیس اوراسیا در سال‌های اخیر به منبع بسیار قابل‌اعتمادی برای تولیدات معرفی‌نشده‌ی اپل تبدیل شد‌ه‌است.

 

نوشته‌ی‌علمی‌های دارای ارتباط:

آی مک پرو 27 اینچ تازه با پباده سازی آی مک M1 به‌زودی معرفی می گردد

نسل بعدی آی‌مک پرو احتمالاً با تراشه 12 هسته‌ای M1 به‌روز گردد

اپل پیش‌خیس گفته که در پهنا دو سال مسافرت به پلتفرم اپل سیلیکون را در کامپیوترهای مک کامل شدن می‌نماید و بعداز آن هیچ مکی را با پردازنده‌ی اینتل به فروش نمی‌رساند. در همین راستا انتظار داریم کمپانی کوپرتینویی در امسال میلادی مک‌های زیادی را در‌ دسترس مشتریانش قرار دهد.

 

بیان شده اپل درپی رونمایی نسل تازه مک بوک ایر با پردازنده‌ی M2 میباشد. این مک بوک ایر که از نظر پباده سازی ظاهری تغییرات محسوسی تجربه می‌نماید، موقتیً قرار وجود ندارد رونمایی گردد. ممکن میباشد در روی داد ماه مارس اپل شاهد معرفی مک مینی جایگاه‌بالا، سبک نو آی مک پرو یا این که سبک تازه مک پرو باشیم. ولی مبادرت منطقی‌خیس برای اپل این میباشد که رونمایی مک پرو مجهز به پردازنده‌ی منحصربه‌فرد را برای ماه ژوئن (خرداد ماه و تیر 1401) و کنفرانس جهانی بسط‌دهندگان کنار بگذارد.