سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم و حیاتی درمورد اپل

18. ارتقا قدمت باتری
مطمئنا خصوصیت Spotlight برای گشت و گذار سریع در وب بسیار کاربردی و بهتر میباشد البته این ابزار برای خدمات اپل در مشهد آپ تو دیت بودن نیاز داراست تا هر لحظه داده ها تازه را از موبایل شما، اینباکس نشانی اینترنتی شما و وب شما اخذ نماید.

برای اینکه قدمت باتری دستگاه خویش را ارتقا دهید به پیکربندی دستگاه مراجعه نمایید، به General بروید و در نصیب Spotlight نصیب‌هایی که نیاز ندارید هر لحظه و به طور مداوم داده ها را نظارت نمایند را سوای نشانه فرمائید.

19. از حریم محرمانه خویش مراقبت نمایید
این ارشادوراهنمایی و ترفند هم در کاهش مصرف باتری و هم در ارتقاء حریم محرمانه به شما یاری می‌نماید. در نصیب پیکربندی حریم محرمانه iOS آیتم‌ای وجود دارااست که با استعمال از آن و در حین فعال بودن، داده ها محل قرار گیری شما به اپل ارسال می‌گردد.

برخی اشخاص به آن اهمیت نمی‌دهند ولی در شرایطی که برای شما این مورد دارای اهمیت میباشد پس می بایست این خصوصیت را غیر فعال نمایید تا از باتری و حریم محرمانه خویش دفاع نمائید و هر دو را ارتقاء دهید. به مسیر Settings > Privacy > System Services بروید و هریک از مورد‌ها که عشق ندارید داده ها را بفرستد غیر فعال نمائید.