سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لپتاپ 15 اینچی بعدی اپل احتمالاً مکبوک ایر نخواهد بود

مینگ‌چی کو اعلام نموده است لپ‌تاپ 15 خدمات اپل در مشهد اینچی آجل اپل احتمالاً از خصوصی مک‌بوک ایر نخواهد بود.

مرکز‌ یانگ، ارزیابی‌گر صنعت نمایشگر، به تازگیً اعلام نموده است که اپل در هم اکنون شغل روی مک‌بوک‌ ایر 15 اینچی میباشد. اینک یکی از دیگر از افشاکنندگان اسم‌آشنای خبرهای فناوری جزئیات بیشتری در ارتباط پروژه‌ی لپ‌تاپ آتی اپل ارائه نموده است.

به‌گزارش دیجیتال‌ترندز، مینگ‌چی کو در توییت اخیر خویش با ادعاهای مرکز‌ یانگ مخالفت نموده است. شایان بیان میباشد مینگ‌چی کو سوابق‌ی درخشانی در افشا‌کردن داده ها مرتبط با کمپانی اپل دارااست. یانگ به ‌صراحت اعلام نموده است که اپل سرگرم شغل روی مک‌بوک ایر تازه میباشد. بااین‌حالا، کو اشاره نموده است که‌این دستگاه احتمالاً مک‌بوک ایر نامیده نخواهد شد. با قضاوت براساس داده ها افشا‌گردیده‌ی کو، لپ‌تاپ نام برده همانندی متعددی به مک‌بوک ایر 13 اینچی فعلی اپل خواهد داشت. ولی او گفته میباشد که‌این سبک نو احتمالاً به نمایشگری والا‌خیس مجهز شود.

از‌آنجا‌که مک‌بوک پرو محصولی قدرتمندتر از مک‌بوک ایر میباشد، شارژر آن بسته به مدلی که خریداران تعیین می‌نمایند، به توانی میان 61 تا 140 وات نیاز دارااست. یک آداپتور برق 30 واتی یعنی لپ‌تاپ مدنظر مثل خصوصی مک‌بوک ایر بسیار مدل خواهد بود.

در شکل ثبت لایحه تازه اتحادیه اروپا، اپل بایستی قابلیت سایدلود نرم افزار را آماده سازد

ضابطه نو اتحادیه اروپا، واتساپ و iMessage را به همیاری با پلتفرم‌های خرد‌خیس وادار می‌نماید

مینگ‌چی کو این نظر را دارد که در صورتی‌که تمامی‌چیز طبق نرم‌افزار‌های اپل پیش رود، این دستگاه مرموز در سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2023 وارد مرحله‌ی ساخت انبوه شود. این یعنی تاریخ عرضه‌ی این لپ‌تاپ آخرها سال 2023 خواهد بود و کو با تعریف این جنس به‌تیتر نوت‌بوک 15 اینچی بالقوه‌ی اپل در سال 2023 از این زمینه جانبداری می‌نماید.

یانگ نیز تاریخ عرضه‌ی این لپ‌تاپ را سال 2023 اعلام نموده است؛ به این ترتیب، به‌لحاظ میرسد این دو تحلیلگر دراین باره هم‌نظریه میباشند.

به‌لحاظ می رسد شواهد فزاینده‌ای وجود دارااست که علامت میدهد اپل به‌طور بدون شوخی در حالا تحقیق تشکیل داد مک‌بوک ایر والا‌خیس میباشد. واپسین‌باری که اپل مک‌بوک ایر را در دو بعدها عرضه کرد، سال 2015 بود که ورژن‌ی 11 اینچی را درکنار ورژن‌ی 13 اینچی روانه‌ی بازار کرد. اینک عرضه‌ی سبک 15 اینچی آیتم‌های بیشتری دردسترس عده ای قرار میدهد که به توان بیشتر مک‌بوک پرو نیازی ندارند.

 

درحال‌حاضر، این فقط دهانزد‌ی منتشرشده در ارتباط مک‌بوک ایر میباشد و چنانچه پیش بینی‌وگمان‌ها حقیقت داشته باشند، این مال با برنامه ای تازه و در رنگ‌بندی تازه به‌روزرسانی شود. ولی این احتمال هم وجود دارااست که دستگاه مدنظر کو و یانگ مک‌بوک ایر آینده اپل نباشد.