سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپل قصد داشت قابلیت Face ID را به آی مک M1 اضافه کند

براساس داده ها به‌دست‌آمده، خدمات اپل در مشهد اپل قصد داشت به آی‌مک M1 تصحیح‌گردیده قابلیت و امکان رخ آیدی را بیفزاید.

 

بنر اهل ایران کارت

خصوصیت دیگری وجود داشت که می‌توانست به M1 iMac تصحیح‌گردیده اضافه خواهد شد. طبق نوشته‌ی برند گرمن از بلومبرگ، اپل سال قبل به تفکر اضافه کردن Face ID به iMac تصحیح‌گردیده‌ی خویش بود.

 

به‌گزارش 9to5mac، مدتی میباشد که شایعاتی درخصوص رخ‌آیدی مک منتشر می‌گردد. به‌تیتر نمونه، در سال 2020، فیلیپ اسپوسیتو از 9to5Mac به‌طور انحصاری گزارش اعطا کرد که macOS Big Sur بتا قادر است از خصوصیت تشخیص صورت در مک پشتیبانی نماید. او در خصوص ادعای خویش این‌اینگونه می‌نویسد:

 

ما توانستیم پلاگین‌ی جدیدی در macOS Big Sur beta 3 با کدهایی پیدا کنیم که برای پشتیبانی از «PearlCamera‌» پباده سازی گردیده بود. شاید به‌خیال و خاطر نیاورید؛ البته این کد داخلی میباشد که اپل برای دوربین TrueDepth و Face ID به کار گیری می‌نماید و او‌لین‌توشه با تکثیر داده ها آیفون X در سال 2017 افشا شد.

 

کدهایی مانند «FaceDetect» و «BioCapture» که درین پلاگین یافت میگردند، تأیید می‌نمایند اپل در هم اکنون مهیا‌سازی macOS برای شغل با Face ID میباشد؛ چون آنها شبیه کدهایی می‌باشند که در iOS به کار گیری میگردند. بعد از چک مطمئن شدیم این پلاگین صورت آی‌دی به وضوح برای macOS تاسیس شده است.

 

نوشته‌ی‌علمی‌ی دارای ارتباط:

آنالیز آی مک 24 اینچی M1 اپل [با محاسبه ویدئویی]

یافته‌های اسپوسیتو در نهایی ورژن‌ی روزنامه‌ی Power On برند گرمن تأیید میگردد. این مجله‌نگار می‌نویسد:

 

صورت آی‌دی دربین آیتم‌های مهم برای M1 iMac وجود داشت. آی مک قطور‌ترین مک با شیت‌اکران داخلی میباشد؛ چون لپ‌تاپ‌های اپل ورقه‌اکران نسبتاً ظرافت دارا‌هستند.

 

هنوز معین وجود ندارد که چه چیزی منجر شد اپل این خصوصیت را به آی‌ مک اضافه نکند؛ البته امید‌واریم در نسل‌های آینده شاهد استعمال از فناوری رخ‌آیدی باشیم.