سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درآمد 260 میلیارد دلاری توسعهدهندگان اپ استور بهادعای اپل

بیشتراز 260 میلیارد دلار، این عددی میباشد که اپل برای درآمد توسعه خدمات اپل در مشهد و گسترش‌دهندگان نرم افزار استور از فرصت به دنیا آمدن این فروشگاه اینترنتی اعلام می‌نماید. 60 میلیارد دلار از این درآمد تنهاً در سال 2021 به‌دست آمده میباشد.

بنر اهل ایران کارت

اپل مدعا شد‌ه‌است بسط‌دهندگان فروشگاه اینترنتی نرم‌افزار استور (App Store) از مجال استارت به‌ فعالیت آن در سال 2008 تا به امروز، بیش تر از 260 میلیارد دلار درآمد کسب کرده‌اند. کمپانی دسته کوک سال قبلی اعلام کرده بود درآمد توسعه و گسترش‌دهندگان اپلیکیشن استور در طی حیات این مغازه 200 میلیارد دلار بود و این یعنی 60 میلیارد دلار درآمد در سال قبلی‌ی میلادی عاید گسترش‌دهندگان شد‌ه‌است که عددی درخورتوجه به حساب می‌آید.

به‌گزارش ورج، پول خرج‌گردیده‌ی یوزرها نرم‌افزار استور در مسافت‌ی در بین شب سال نو میلادی و شب سال جدید در سال 2021 رویش دو‌رقمی تجربه کرد؛ ولی کمپانی کوپرتینویی به عددی ظریف اشاره نکرده میباشد. آمار تازه به‌وضوح آرم میدهد نرم افزار استور همچنان به مسیر خویش به‌تیتر پلتفرمی بسیار پول‌ساز ادامه می دهد، بااین‌حالا، در‌هم اکنون‌حاضر نارضایتی گسترش‌دهندگان از این مغازه زیاد میباشد.

نوشته‌ی علمی‌های دارای ارتباط:

نرم‌افزار استور اپل هر هفته یک میلیارد دلار درآمد دارااست

سنسور تاور: آحاد درآمد برنامه استور و گوگل پلی در سه‌ماهه سوم 2021 به 34 میلیارد رسیده میباشد

اکثری از توسعه و گسترش‌دهندگان به نحوه‌های متفاوت نارضایتی خویش را از سیاست‌های محدودکننده‌ی نرم‌افزار استور اعلام کرده‌اند. بسط‌دهندگان به‌طور معین با کارمزد 30 درصدی‌ای ایراد دارا‌هستند که اپل از بخش اعظمی از معاملات میگیرد. اپل همچنان با پرونده‌ی خبرساز فورتنایت و حاشیه ها پیش‌آمده با اپیک‌گیمز بر راز برنامه استور، در دادگاه دست‌و‌پنجه قابل انعطاف می‌نماید. کارشناسان می گویند اپل موقتا توانسته میباشد از خطر حکم دادگاه اپیک گیمز که در موقعیت تعلیق به‌رمز می برد، قسر دربرود و این یعنی در‌هم اکنون‌حاضر بدون چاره وجود ندارد به توسعه و گسترش‌دهندگان قابلیت دهد کاربرانشان را به درگاه مالی بیرون از برنامه استور هدایت نمایند.

بیانیه‌ی تازه اپل به آماری اشاره می‌نماید که اولیه‌توشه در گزارش مالی قبل این موسسه مذکور بود: درحال‌حاضر، خدمت‌های پباده سازی‌گردیده‌ی گسترش‌دهندگان و اپل بیشتراز 745 میلیون مخاطب اشتراکی دارا هستند. در سال‌های اخیر، اپل صاحب خانه خدمت‌های پریمیوم جدیدی نظیر نیوز پلاس و فیتنس پلاس و اپل تی او پلاس گردیده است تا اعتنا یوزرها بیشتری را جلب نماید.

به‌لحاظ می رسد استراتژی اپل پاسخ داده میباشد؛ خصوصا با در‌حیث‌به چنگ آوردن اینکه در گزارش مالی قبل این موسسه، درآمد خدمت‌ها به بیشترین حد ممکن رسیده بود. معلوم وجود ندارد چه تعداد از 745 میلیون استفاده کننده اشتراکی نام برده وابسته به خدمت‌های منحصر به فرد اپل می‌باشند.