سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپل ارائه بهروزرسانی میاننسلی iOS 14 را متوقف میکند

طبق اعلام اپل، این مجموعه امکان به‌روزرسانی امنیتی iOS 14  خدمات اپل در مشهد را که به‌مکان اخذ iOS 15 ارائه می شد، متوقف خواهد کرد.

 

بنر اهل ایران کارت

در شرایطی که به‌‌ خیال داشته باشید، اپل وقتی که iOS 15 را منتشر کرد این قابلیت و امکان را به یوزرها بخشید که ورژن‌ی نو را اخذ نکنند و در به عبارتی iOS 14 از به‌روزرسانی‌های اصلی امنیتی فایده‌مند شوند. بااین‌‌هم اکنون، به‌‌ حیث می رسد که خصوصیت نام برده آمار سفر به ورژن‌ی تازه سیستم‌ادله تلفن همراه‌های هوشمند اپل را در مقایسه با ادوار قبلی نماید کرده و از سوی دیگر، عرضه‌ی iOS 15 آن‌چنان بی‌نقص نیز نبوده و یوزرها یک سری باگ را گزارش کرده‌اند که عمدتاً اینک تصحیح گردیده‌اند.

 

بیان کننده این موردها تأثیری هرچند اندک بر مراحل جابجایی به ورژن‌ی تازه داشته‌اند و به ظاهرً کوپرتینویی‌ها قصد دارا هستند به‌روزرسانی بین‌نسلی را برای iOS 14 متوقف نمایند.

 

اپل iOS و iPadOS 15.2.1 را با مقصود رفع نقص‌ هوم‌کیت منتشر کرد

اپل ادله می‌نماید که‌این آیتم زمان‌ای کوتاه‌دوران در فرایند گذار به ورژن‌ی نو بوده میباشد تا به آن قابلیت بدهد باگ‌های نخستین iOS 15 را برطرف نماید. جذاب میباشد بدانید که بعد از نشر iOS 14.8.1 در اکتبر 2021، تا‌ کنون هیچ به‌روزرسانی دیگری برای iOS 14 منتشر نشده میباشد و فعلا حتی این به‌روزرسانی نیز برای یوزرها در‌ دسترس وجود ندارد. از قرار مشخص و معلوم، یوزرها راه‌حل‌ای جز ارتقا به iOS 15 ندارند.

 

در اوایل ژانویه، آمار قانونی سیستم‌ادله نصب‌گردیده روی تلفن همراه‌های آیفون آرم می‌اعطا کرد که تا 11 ژانویه 2022، صرفا 72 درصد از دستگاه‌های عرضه گردیده در چهار سال قبلی از ورژن‌ی iOS 15 استعمال می‌کردند. گفتنی میباشد همگی دستگاه‌هایی که با iOS 14 سازگار بودند، دارای شرایط اخذ ورژن‌ی جدیدتر نیز می باشند.