سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت بیش از 2000 دلاری هدست واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده اپل

گزارشی تازه داعیه می‌نماید اپل در هدست حقیقت مجازی یا این که حقیقت افزوده خدمات اپل در مشهد خویش با خطاها مختلفی ازجمله گرمای بیش‌ازحد و دوربین و اشتباهات قابل انعطاف‌افزاری مواجه میباشد. همین مسائل می تواند سبب ساز گردد کمپانی نام برده اپ‌های خویش را برای رونمایی هدست حقیقت ترکیبی در امسال به‌تأخیر بیندازد. فعلا برند گرمن از بلومبرگ با نکات اصلی دیگری در رابطه جنس بازگشته میباشد.

 

به‌گزارش 9to5mac، پیش‌خیس گرمن اشاره کرده بود هدست حقیقت مجازی یا این که حقیقت افزوده اپل «لوکس» خواهد بود. اگرچه تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند این فرآورده حدود 3000 دلار ارزش داشته باشد، خبرنامه‌نگار بلومبرگ در نهایی خبر نامه Power On خویش میگوید اپل در رابطه بها بیشتراز 2000 دلار سخن نموده است.

 

گرمن تا قبل از اینً اشاره کرده بود اپل احتمالاً از تراشه M1 Pro (یا این که قطعه‌ای شبیه) برای هدست نو AR/VR خویش به کارگیری خواهد کرد. اینک وی یه خرده بیشتر توضیح می دهد که چرا فکر می کند این حادثه خواهد به زمین خورد:

 

اینجانب انتظار دارم دو پردازنده در دستگاه وجود داشته باشد که یک کدام از آنها با M1 Pro مک‌بوک پرو هم‌تراز میباشد. پردازنده‌ها را با نمایشگرهای گوناگون (ازجمله پنل‌های 8K با وضوح چشمگیر) و لنز بده بستان‌شدنی و فناوری صوتی توسعه یافته مخلوط نمایید، مشاهده خواهید کرد که هزینه‌ها ارتقا می یابد. همینطور، هفت سال هزینه‌های ایجاد داخلی را فراموش نکنید که می بایست جبران خواهد شد. اعتقاد و باور اینجانب این میباشد که تراشه باطن هدست اپل با M1 Pro برابری و حتی آن را عالی از M1 می‌نماید. برهان اساسی استعمال از M1 Pro درمقایسه‌با M1 سرعت پردازنده وجود ندارد؛ بلکه نیاز به گرافیک توسعه یافته‌خیس میباشد. به عبارتی‌طورکه میدانید، M1 از پردازنده گرافیکی 8 هسته‌ای، ولی M1 Pro از پردازنده گرافیکی 14 تا 16 هسته‌ای برخوردار‌است.

 

هدست حقیقت ترکیبی اپل

 

به عبارتی‌طورکه گرمن و تحلیلگری به اسم مینگ چی کوئو اشاره کرده‌اند، هدست AR/VR اپل احتمالاً روی بازی، تماشای رسانه و ارتباطات تمرکز خواهد کرد.